Napisz program, który wczyta ze standardowego wejścia liczbę całkowitą N, a następnie N linii zawierających typ figury (koło - o, prostokąt - p, kwadrat -k) oraz ich współrzędne (dla koła współrzędne środka oraz długość promienia, dla prostokąta oraz kwadratu współrzędne wierzchołków począwszy od lewego dolnego, a następnie współrzędne kolejnych wierzchołków poruszając się przeciwnie do ruchu wskazówek zegara). Boki prostokątów i kwadratów będą równoległe do osi układu, a wszystkie współrzędne będą liczbami całkowitymi.
Kolejna linia zawiera liczbę zapytań 0< M< 1000, po której następuje M linii zawierających współrzędne punktów.
Dla poszczególnych zapytań program ma zwracać numery figury zawierających dany punkt rozdzielone znakiem spacji, uporządkowane rosnąco.
Wejście:
4 o 2 5 3 k 1 1 5 1 5 5 1 5 p 2 1 3 1 3 7 2 7 k 6 2 9 2 9 5 6 5 3 2 3 0 0 7 3
Wyjście
0 1 2 3
Uwaga! Zadanie zrealizuj obiektowo, tworząc klasę Figura wraz z metodami wirtualnymi sprawdzania, czy dany punkt jest zawarty w figurze oraz klasy potomne, w których zaimplementujesz tę metodę.